Meer in jouw kracht staan

Hoe zou het voor jou zijn, ondanks jouw Autisme of kenmerken van Autisme, als je:


  • minder stress ervaart in jouw dagelijks leven
  • meer rust in jouw hoofd hebt
  • meer ontspannen bent in contact met anderen
  • meer zelfvertrouwen hebt

Dan:


  • heb je meer rust en overzicht
  • kan jij jezelf ontspannen
  • is er balans tussen inspanning & ontspanning
  • weet je hoe je in contact met anderen kunt handelen zonder jouw eigenheid te verliezen.

Ik kan jou coachen naar meer rust, overzicht en balans. Wil je meer informatie over persoonlijke coaching, neem dan gerust contact met mij op via mijn contactgegevens. Contact opnemen


Wat levert persoonlijke coaching op?

Door de coaching zal je jezelf herkennen in de kenmerken:


  • Meer inzicht in jouw eigen kenmerken & kwaliteiten van Autisme en hoe dit doorwerkt in de communicatie met anderen.

  • Met meer zelfvertrouwen in je werk of studie staan, waardoor je de werkzaamheden / opdrachten beter uitvoert.

  • Meer inzicht krijgt hoe je omgaat met prikkels.

  • Meer rust, overzicht en minder stress ervaart op je werk, bij jouw studie en in jouw dagelijks leven.

  • Meer balans in inspanning en ontspanning.

  • De communicatie met jouw collega’s op de werkvloer, met jouw medestudenten/docenten op school of andere personen is verbeterd.


Hoe werkt de coaching?


Hoe werkt de coaching?


    De coaching vindt plaats op locatie of in combinatie met online coaching via Microsoft Teams / ZOOM.

    Hierbij zet ik verschillende tools in, afgestemd op de coachvraag van jou. Het coachtraject is altijd op maat.


Inhoud coachtrajecten


    Tijdens de coaching ga je in alle rust, aan de hand van praktische concrete handvatten leren hoe om te gaan met Autisme (kenmerken) in het dagelijks leven.

    Er worden diverse methodes ingezet (ontwikkeld door Marja Boxhoorn)

Methodes coachtrajecten


  1. Inzicht in Autisme; Hierbij leer je jouw kenmerken en kwaliteiten van Autisme herkennen.

  2. 7 stappen naar Meer rust & minder stress bij Autisme; hierbij leer je onder andere:
    • Stress-signalen en oorzaken van stress herkennen
    • Structuur & overzicht creëren
    • Beter omgaan met prikkels
    • Helder communiceren over stress, grenzen en hulp
    • Terugval voorkomen

  3. Betere Relaties; hierbij leer je aan de hand van diverse stappen een relatie verbeteren. Dit kan zijn met een partner, werkgever/collega’s, vriend(in), medestudenten, familielid of iemand anders